Zabawa polega na wcieleniu się w złodzieja i podjęciu próby splądrowania pieniędzy i/lub przedmiotów z miejsc znajdujących się przy Ulicy Śmiertelnego Nokturnu. Dołączysz do grupy złodziei czy spróbujesz swojego szczęścia w pojedynkę? To zależy tylko od Ciebie! Najważniejsze, aby nie złapali Cię aurorzy...
PRZEBIEG ZABAWY 1. Na stronie szkoły pojawia się informacja, że w najbliższym czasie będzie można brać udział w zabawie. Wiadomość dotyczy zawsze dwóch miejsc z Nokturnu, jednak obrabować można tylko jedno z nich. Wybór należy do uczestnika. Przykład:
Od stałych bywalców Ulicy Śmiertelnego Nokturnu można było usłyszeć, że od 1 do 2 stycznia sklep Borgina i Burkesa oraz Biały Wiwern będą zamkniętymi lokalami. Podobno właściciele wyjechali na bardzo krótki urlop i z tego względu nie zdecydowali się na patrolowanie swoich biznesów w czasie swojej nieobecności. Czy zaryzykujesz i spróbujesz obrabować któreś z tych miejsc niczym prawdziwy złodziej z Nokturnu?
2. W podanych dniach i przedziałach czasowych (np. od 18:00 do 21:00) będzie można włamać się do wybranego sklepu, ale tylko jednego z nich.
3. Do środka może wejść jedna osoba lub grupa maksymalnie trzech osób. Decyzja należy do uczestników, mogą się oni dobrać w pary/grupy tak jak chcą.
4. Gra składa się z trzech poziomów i w każdym z nich można coś ukraść. Uczestnicy mogą jednak zostać przyłapani na gorącym uczynku w każdej chwili. Im wyższy poziom, tym cenniejsze są nagrody, ale jednocześnie szansa na sukces zmniejsza się.
PRZYKŁADOWY ŁUP DO ZDOBYCIA
POZIOM 1 |
POZIOM 2 |
POZIOM 3 |
300 galeonów |
Ręka Glorii |
30 dragotów |
5. Im więcej osób w grupie, tym większe mają oni szanse na powodzenie, ale końcowy łup muszą podzielić między siebie. Jedna osoba ma mniejsze szanse, ale całość zgarnia tylko dla siebie.
Grupa 3-osobowa |
Grupa 2-osobowa |
Jeden złodziej |
poziom 1: 90% |
poziom 1: 80% |
poziom 1: 70% |
poziom 2: 70% |
poziom 2: 60% |
poziom 2: 50% |
poziom 3: 50% |
poziom 3: 40% |
poziom 3: 30% |
Powodzenie losujemy po każdej akcji prostą komendą /spróbuj x% zgodnie z powyższą tabelą, np. /spróbuj 90%.
6. W przypadku niepowodzenia na dowolnym etapie, gdy złodziej próbuje ukraść łup, może od razu uciekać, by nie zostać przyłapanym, a może też zaryzykować i spróbować szybko zabrać przedmiot lub pieniądze z danego poziomu i uciec dopiero wtedy z szansą 20% na powodzenie. Jeśli się nie uda, łapią go Aurorzy i traci on wszystko, co dotychczas zdobył i wychodzi z niczym, a dokładniej z samymi punktami za udział w zabawie.
7. Ostatnim etapem gry jest wizyta w Lombardzie. Będzie tam można sprzedać swoje łupy, np. wspomnianą wcześniej Rękę Glorii. Złodzieje będą mogli się targować z pracownikiem, zależnie czy chcą za przedmiot galeony czy dragoty. 8. Podczas jednej serii zabawy każda osoba może wziąć w niej udział tylko raz.
UDZIAŁ |
40 punktów |
2 dragoty |
POMYŚLNY POZIOM 1 |
20 punktów |
1 dragot |
POMYŚLNY POZIOM 2 |
40 punktów |
2 dragoty |
POMYŚLNY POZIOM 3 |
80 punktów |
4 dragoty |
|