Opiekunowie:
Alandaill P. Moonstone
Ivy Evans


Prefekci:
-
-
Opiekunowie:
Jezz Morgan L. Lecter
Vinnice T. Lecter


Prefekci:
-
-
1084
965
3912
4767
Opiekunowie:
Shira Meyer Carbonara
Walkilia Kain


Prefekci:
-
-
Opiekunowie:
Alexis A. Zireael
Juliet Perez


Prefekci:
-
-
RANKING DRAGOTóW [Wejdź]:
Uczniowie:
Melissa Peterson - 30 d.
Jesska Raven - 28 d.
Freya Greenwood - 24 d.

Nauczyciele:
Juliet Perez - 28 d.
Jezz Morgan L. Lecter - 27 d.
Shira Meyer Carbonara - 26 d.


W Salem jest 64 uczniów,
natomiast 0 osób czeka na przydział.
Prefekt Naczelny:
-
-

Aktualnie mamy XXX rok szkolny.
W posiadaniu Pucharu Domów jest Slytherin.
Akcja Reklama
Czym jest Salem?
Czym są Dragoty?
Jak zdobyć Galeony?
Vademecum Klimatyczne
Oferta Edukacyjna
Pomoc Salema
Regulamin
Regulamin Discorda
System Gratyfikacji
Salem na Facebooku
Szkolny Poradnik
Stara Krypta
Zapisy

Kariera Nauczyciela

Rada Szkoły
Spis Nauczycieli
Spis Uczniów
2025-01-18 | 19:00
Sabat Czarownic
w Sali Balowej


2025-01-20 | 21:00
Torba Niuchacza [3]
w Wielkiej Sali

2025-01-22 | 21:00
Gonitwa Psidwaków
w Piętrze Gier





[Więcej]
Opiekun Brygady:
Shira Meyer Carbonara

Brygadzista Tygodnia:
Dante Castillo

Czym jest Brygada?
Ranking Brygady

Redaktor Naczelny:
Thomas W. Cane

Mail redakcji:
witchplease.gazetka@gmail.com

Archiwum
Najnowsze Wydanie
Ranking Redaktorów
Regulamin
Zapytaj Lockharta
TYTUŁY UCZNIOWSKIE
Absolwent Salem
Mistrz Domu
Mistrz Salem

PLEBISCYTY SZKOLNE
Najlepszy Nauczyciel
Złota Czarownica
Akcja Reklama

Akcja Reklama polega na promocji szkoły przez każdego chętnego członka społeczności Salem. Jej celem jest dotarcie do jak największej liczby osób, które zapiszą się do Szkoły i staną się jej uczniami, dołączając do naszego grona. Akcja Reklama rozpoczyna się tydzień przed zakończeniem trwającego roku szkolnego, a kończy siê tydzień po rozpoczęciu kolejnego roku szkolnego. Na stronie Salem zawsze pojawia się informacja o otwarciu sezonu reklamowego, a po jego zakończeniu ukazuje się podsumowanie. Osoby, które wzięły udział w Akcji Reklama otrzymują odpowiednie wynagrodzenie w postaci punktów oraz dragotów. Poniżej zamieszczono odnośnik do podstrony z obrazkami, a także sugerowane sposoby oraz wskazówki dotyczące reklamy wraz z wynagrodzeniem.


OBRAZKI REKLAMOWE

Najpopularniejszym sposobem reklamy jest zamieszczanie obrazków promujących Szkołę na różnych stronach, np. kwejk.pl, besty.pl, demotywatory.pl, 9gag.com, kiep.pl - takich serwisów jest wiele, a wyżej wymienione to jedynie przykłady. Tak naprawdę obrazki można zamieszczać wszędzie, dobrym pomysłem jest też przesyłanie ich w postach do grup na Facebooku (związanych oczywiście z serią Harry Potter) z krótką wiadomością informującą, czym jest Salem.



Wskazówka 1: Nie ograniczaj się do jednej strony - zamieszczając obrazki w różnorodnych serwisach reklama zyska większy zasięg!
Wskazówka 2: Nie wrzucaj kilkunastu obrazków z rzędu w krótkim odstępie czasu. Najlepiej zamieszczać je co jakiś czas - dobrym pomysłem jest wrzucać np. 5 razy dziennie po jednym obrazku na każdą z wybranych stron. Jest to jedynie przykład - każdy może rozplanować pory na swój sposób.

Jak otrzymać punkty za zamieszczanie obrazków?
Po każdej publikacji obrazka powinieneś wykonać zrzut ekranu i go zapisać. Widoczna powinna być na nim data oraz godzina umieszczenia obrazka, w innym razie Rada Szkoły może nie uznać Twoich dowodów na udział w Akcji Reklama. Zrzuty ekranu powinieneś zapisywać w osobnym folderze na komputerze, a pod koniec trwania sezonu reklamowego musisz spakować wszystkie zrzuty ekranu do archiwum (.zip lub .rar) i przesłać na sowę Rady Szkoły (dyrekcja@salemagia.pl) do wyznaczonego terminu, nie zapominając o podpisaniu się. 


Wynagrodzenie za obrazki
Liczba obrazków Punkty Dragoty
1-5 10 1
6-10 20 1
11-20 30 1
21-30 40 2
31-40 50 2
41-50 60 2
51-60 70 3
61-70 80 3
71-80 90 3
81-90 100 4
91-100 110 4
101-150 120 5
151 i wiêcej 200 6


KOMENTARZE

Komentarze również są bardzo popularną formą reklamy. Można je zamieszczać tak naprawdę wszędzie, przykładowe miejsca to: Facebook, YouTube, samequizy.pl, quizme.pl, blogi o tematyce Harry'ego Pottera. Tak jak wyżej wspomniano, są to jedynie przykładowe strony.

Jak powinien wyglądać komentarz?
Przede wszystkim powinien byæ zachęcający dla czytelnika, niezbyt długi ale też nie za krótki. Przykład komentarza znajduje się poniżej:

Zawsze chciałeś uczyć się w Hogwarcie? Teraz masz szansę poczuć tę magiczną atmosferę w internetowej Szkole Magii Salem! Wypełnij formularz zgłoszeniowy i rozpocznij swoją przygodę - www.salemagia.pl

Wskazówka: Nie zamieszczaj kilku takich samych komentarzy w jednym miejscu - za każdym razem wybieraj inny filmik, quiz lub inną twórczość, którą skomentujesz.

Jak otrzymać punkty za zamieszczanie komentarzy?
Przede wszystkim w jednym miejscu powinien być zamieszczony tylko jeden komentarz przez daną osobę. Nawet jeżeli pod tym samym filmikiem (lub inną formą publikacji) znajdzie się 5 komentarzy, to będą one traktowane jako jeden. Po każdej publikacji komentarza powinieneś wykonać zrzut ekranu i go zapisać. Widoczna powinna być na nim data oraz godzina umieszczenia komentarza, w innym razie Rada Szkoły może nie uznać Twoich dowodów na udział w Akcji Reklama. Zrzuty ekranu powinieneś zapisywać w osobnym folderze na komputerze, a pod koniec trwania sezonu reklamowego musisz spakować wszystkie zrzuty ekranu do archiwum (.zip lub .rar) i przesłać na sowę Rady Szkoły (dyrekcja@salemagia.pl) do wyznaczonego terminu, nie zapominając o podpisaniu się. 


Wynagrodzenie za komentarze
Liczba komentarzy Punkty Dragoty
1-5 10 1
6-10 20 1
11-20 30 1
21-30 40 2
31-40 50 2
41-50 60 2
51-60 70 3
61-70 80 3
71-80 90 3
81-90 100 4
91-100 110 4
101-150 120 5
151 i wiêcej 200 6


QUIZY

Innym sposobem reklamy jest tworzenie quizów o tematyce Harry'ego Pottera na przeznaczonych do tego stronach, a są to m. in. samequizy.pl, quizme.pl.

W jaki sposób zamieścić reklamę Szkoły w quizie?
Można to zrobić na różne sposoby w zależności od rodzaju quizu oraz strony, na której to robimy. Najpopularniejszym sposobem jest umieszczenie linku w wyniku danego quizu. Przykładowo: tworząc quiz, który będzie symulować Tiarę Przydziału i na podstawie odpowiedzi przydzieli daną osobę do odpowiedniego domu, możemy w miejscu wyniku wpisać:

Gratulacje, Twój dom to Gryffindor! Jesteś osobą odważną i pewną siebie, lubisz przygody i potrafisz walczyć o swoje. Na pewno odnajdziesz się w tym domu. A jeśli naprawdę chciałbyś spróbować odrobiny przygody, zapisz się do internetowej Szkoły Magii Salem, być może tam równie¿ trafisz do Gryffindoru! www.salemagia.pl

Wskazówka: Nie twórz quizów, które już były i mają prostą tematykę, np. "Tiara Przydziału", "Czy rozpoznasz postacie z Harry'ego Pottera" i tak dalej. Doceniane są przede wszystkim oryginalne quizy, które mają później szansę dostać się na stronę główną. Najlepszym sposobem jest wykorzystywanie "świeżych" tematów, np. w okolicach premiery "Zbrodni Grindelwalda" chętnie wybierane są na stronę główną quizy związane z tą tematyką. Jeśli zbliżają się święta, przodują quizy typu "Od kogo z Hogwartu dostaniesz prezent pod choinkę?".

Jak otrzymać punkty za stworzenie quizu?
Powinieneś przesłać link do quizu na sowę Rady Szkoły (dyrekcja@salemagia.pl) w wyznaczonym terminie, nie zapominając o podpisaniu się. 


Wynagrodzenie za quizy
Aktywno¶æ Punkty Dragoty
Stworzenie quizu zawieraj±cego reklamê Salem 20/30/40 1/2
Bonus za popularno¶æ quizu 20/30/40 1/2


FILMIKI

Tworzenie filmików reklamujących Szkołę jest również jednym ze sposobów reklamy, ale mniej popularnym. Filmiki najlepiej zamieszczać na YouTube.com. Powinny opowiadać one o tym, co można robić w Salem i przede wszystkim powinny być zachęcające dla widzów.

Wskazówka: Sama publikacja filmiku nie jest zbyt skuteczna. Aby reklama była pomyślna, należy następnie wypromować filmik np. publikując go na Facebooku w różnych grupach o tematyce związanej z Harrym Potterem.

Jak otrzymać punkty za stworzenie filmiku?
Powiniene¶ przesłać link do filmiku na sowę Rady Szkoły (dyrekcja@salemagia.pl) w wyznaczonym terminie, nie zapominając o podpisaniu się. 


Wynagrodzenie za filmiki
Aktywno¶æ Punkty Dragoty
Stworzenie filmiku zawieraj±cego reklamê Salem 20/30/40 1/2
Bonus za popularno¶æ filmiku 20/30/40 1/2

Powyżej przedstawiono najpopularniejsze oraz najbardziej skuteczne sposoby reklamy. Nie oznacza to jednak, że nie można reklamować Salem w inny sposób - jeżeli masz ciekawy pomysł na promocję Szkoły, nie bój się go zrealizować. Jeśli okaże się to skuteczny sposób, z pewnością Rada Szkoły również Cię wynagrodzi.


Nie masz jeszcze konta? Możesz się zapisać!
Czarodziejów na stronie: 0
Mugoli na stronie: 10

Zapisy na XXX rok szkolny są otwarte!




Dziś nie ma zajęć.

PLAN NA CA£Y TYDZIEŃ

Zastępstwa:

Brak zastępstw.
Opiekun Stażystów:
Alandaill P. Moonstone

Rozalia Morgan
Historia Magii

System Standardowy
System Wakacyjny
Ain Eingarp
Bitwa z Trollem
Błędny Rycerz
Błyskawica
Galcożercy
Godzina Czarów
Kocioł Wiedźm
Król Potter
Księżycowe Widziadła
Labirynt Prób
Na Tropie Kota Salema
Opowieści spod muchomora
Postaw na wiedzę!
Ranking Dragotów
Sabat Czarownic
Salemopoly
Salemowe Bingo
Sieć Fiuu
Siedem Wyzwań
Super Percy
Tiara Przydziału
Wyścigi Skrzydlatych Koni
Wyzwania Rona Weasleya
Złodzieje z Nokturnu
Zygmuntówka

Atak Niuchaczy
Melissa Peterson
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Niuchaczy

Mora
Zasady
Przebieg Pojedynku

Niuchacz Pyta
Melissa Peterson
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Niuchacza

Pączki Kowalskiego
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Pączków

Pogoń za Błyskotkami
Melissa Peterson
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Błyskotek

Wyjec
Zasady
Mistrzowie Wyjca

Theme by Reny Boursier
© 2018 Salem. Wszelkie prawa zastrzeżone.
 
powered by jPORTAL 2 & UserPatch