Opiekun:
Louisa Veress

Prefekt:
Callie Irving
Nicolle Word
Opiekun:
Annabeth Snow

Prefekt:
Luna Lobovos
Mia Lopez
15284
22590
29801
10600
Opiekun:
Nicolas Cane

Prefekt:
Alan Moonstone
Mia Adams
Opiekun:
Annabeth Wolfrose-Korfis

Prefekt:
Diana Backquite
Lilith Farley
RANKING DRAGOTóW [Wejdź]:
Uczniowie:
Shaula Dallas - 313 d.
Samanta Clarsson - 305 d.
Nicolle Word - 277 d.

Nauczyciele:
Wynonna Perez - 159 d.
Nicolas Cane - 131 d.
Annabeth Snow - 122 d.


W Salem jest 394 uczniów,
natomiast 26 osób czeka na przydział.
Prefekt Naczelny:
Lian Hyde
Samanta Clarsson

Aktualnie mamy X rok szkolny.
W posiadaniu Pucharu Domów jest Gryffindor.
Akcja Reklama
Czym jest Salem?
Czym są Dragoty?
Jak wejść na Czat?
Jak zdobyć Galeony?
Oferta Edukacyjna
Pomoc Salema
Regulamin
Regulamin Discorda
System Gratyfikacji
Salem na Facebooku
Szkolny Poradnik
Stara Krypta
Zapisy

Kariera Nauczyciela

Rada Szkoły
Spis Nauczycieli
Spis Uczniów
2020-10-24 | 18:00
MOM Żmijoptak - etap II
/join: TajemniczeKrzaki



2020-10-26 | 21:00
Loteria Torba Niuchacza [8]
/join: Salem



2020-10-26 | 21:20
Spotkanie prefektów [5]
/join: salem_lazienka



[Więcej]
Wielka Sala Salem

Aula
Biblioteka
Błonia
Boisko
Cieplarnia
Cmentarzysko
Dziedziniec
Klasa 4c
Komnata Pojedynków
Kuchnia
Lochy
Pokój Życzeń
Sala Lekcyjna 1
Sala Lekcyjna 2
Sala Lekcyjna 3
Tylna Sala
Wieża Astronomiczna
Wieża Zachodnia
Zakazany Las
Zbrojownia
Opiekun Gwardii:
Nickolas le Fent

Czym jest Gwardia Salem?




Jezabell Morgan


Valeria Aristov


Christian Sartre

TURNIEJ ZABAW I GIER
O Turnieju
Ranking Zabaw

aktualni liderzy
Shaula Dallas
Gwendolyn Shepherd

TURNIEJ WIEDZY
O Turnieju
Ranking Wiedzy

aktualny lider
-

Trener Quidditcha:
-

Boisko
Poradnik do Quidditcha
Tabela Wyników
Terminarz Rozgrywek
Opiekun Pojedynków:
Wynonna Perez

Jak walczyć?
Komnata Pojedynków
Punktowanie Pojedynków
Regulamin Turnieju
Spis Zaklęć
Tabela Wyników
Wyścigi Skrzydlatych Koni

O ZABAWIE

Konie to Twoje ulubione stworzenia? Ta zabawa jest więc idealna dla Ciebie! Weź udział w Wyścigach Skrzydlatych Koni, wylosuj magicznego wierzchowca, który poprowadzi Cię do zwycięstwa. Wiedza i umiejętności są tu równie ważne co strategia i samo szczęście, ale pamiętaj - liczy się przede wszystkim dobra zabawa!

Etap 1: Losowanie Zawodników

  1. Wśród zgromadzonych uczniów losowanych jest 4 zawodników, którzy wezmą udział w wyścigu. Każdy zawodnik musi reprezentować inny dom.
  2. Losowanie może odbywać się dobrowolnie, jeśli z danego domu jest tylko jedna chętna osoba i pozostałe nie mają nic przeciwko lub w wydarzeniu bierze udział tylko jedna osoba z danego domu.
  3. W przypadku większej liczby osób zainteresowanych wyścigiem, uczniowie danego domu losują przez bota liczby (tj. losowanie podstawowe). Uczeń, który wylosuje największą liczbę, zostaje zakwalifikowany jako zawodnik wyścigu.
  4. Jeśli w zabawie nie bierze udziału żaden zawodnik z wybranego domu, jego miejsce zastępuje osoba wylosowana spośród pozostałych chętnych uczniów (sposób losowania analogiczny do opisanego wyżej). Podczas wydarzenia może być organizowanych kilka wyścigów, ten sam zawodnik może brać udział tylko w jednym.

Etap 2: Losowanie Konia

  1. Zawodnicy mają możliwość wylosowania jednego z czterech gatunków koni. W zależności od gatunków przysługuje im różny rodzaj bonusów. Gatunki do wylosowania: testral (bonus: czas), granian (bonus: szybkość), aetonan (bonus: szczęście), abraksan (bonus: wytrzymałość). Bonusy zostały rozpisane na końcu przebiegu i regulaminu zabawy.
  2. Kolejność losowania konia jest ustalona sposobem losowania podstawowego, który został opisany wyżej, tj. losujemy od zawodnika z największą liczbą do zawodnika z najmniejszą.
  3. W wyścigu może brać udział wyłącznie jeden przedstawiciel gatunku skrzydlatego konia, czyli każdy uczeń będzie miał swojego wierzchowca.

Etap 3: Obstawianie zwycięzcy

  1. Po wylosowaniu przez zawodników gatunków skrzydlatych koni pozostałe zgromadzone osoby mogą w specjalnym formularzu obstawić swojego zwycięzcę.
  2. Punkty przyznawane są za wygraną obstawionego konia oraz w zależności od liczby osób biorących udział w zakładzie.

Etap 4: Wyścig

  1. Zawodnicy mają do przebycia 300 metrów.
  2. Wyścig składa się z sekwencji dwóch rund - “Rundy Prędkościowej” oraz “Rundy Lotu”.
  3. Runda Prędkościowa polega na wylosowaniu przez zawodnika pytania z dziedziny magicznych stworzeń, na odpowiedź zawodnik ma 40 sekund. W przypadku poprawnej odpowiedzi, zawodnik wraz ze swoim koniem przebywa 50 metrów do przodu. Jeśli odpowie błędnie, pozostaje na swoim miejscu.
  4. Po rundzie prędkościowej następuje Runda Lotu, podczas której zawodnik leci ze swoim wierzchowcem do przodu i sprawdza jak wypadł jego lot, tj. losuję reakcję w bocie. Może wylosować “przeszkodę” lub “bonus”. Przeszkoda cofa go od 0 do 40 metrów, a bonus przemieszcza go od 0 do 40 metrów do przodu.
  5. Rundy trwają do momentu zakończenia wyścigu, czyli do momentu aż wszyscy zawodnicy (lub minimum trzech) przekroczy linię mety.
  6. Pierwsza runda to zawsze Runda Prędkościowa, po niej następuje Runda Lotu, a po Rundzie Lotu ponownie mamy Rundę Prędkościową.
  7. Losowanie pytań odbywa się zgodnie z kolejnością ustaloną podczas losowania skrzydlatych koni.

Bonusy & Umiejętności

Testral (czas)

Zawodnik z tym koniem ma dłuższy czas odpowiedzi na pytania (o 20 sekund), w takim wypadku jego całkowity czas na odpowiedź to 60 sekund.

Granian (szybkość)

Zawodnik z tym koniem w przypadku dobrej odpowiedzi na pytanie porusza się o 5 dodatkowych metrów dalej, w takim wypadku przemieszcza się o 55 metrów.

Aetonan (szczęście)

Zawodnik z tym koniem może dodać sobie jednorazowo 25 metrów do przodu do wylosowanego bonusu z Rundy Lotu. Co oznacza, że jeśli wylosuje bonus w postaci 40 metrów, to będzie mógł dodać 25 metrów i ostatecznie poruszy się w tej rundzie o 65 metrów do przodu.
Abraksan (wytrzymałość)

Zawodnik z tym koniem może jednorazowo uniknąć całkowicie cofnięcia się o wylosowaną liczbę metrów w ramach przeszkody z Rundy Lotu, może to zrobić tylko raz podczas całego wyścigu!



Zawodnicy z aetonanem i abraksanem o swoim bonusie decydują dopiero po poznaniu liczby metrów w ramach przeszkody/bonusu; nie mogą też cofnąć swojej decyzji.


Nie masz jeszcze konta? Możesz się zapisać!


Zapisy na X rok szkolny zostały zamknięte. Zgłoszenia na ucznia zostaną rozpatrzone i zaakceptowane po zakończeniu obecnego roku szkolnego i obowiązują na XI rok szkolny.

Czarodziejów na stronie: 2
Mugoli na stronie: 2



18:00-18:35
Zielarstwo
/join: salem_cieplarnia

18:40-19:15
Eliksiry
/join: salem_lochy

19:20-19:55
Zaklęcia
/join: salem_tylna_sala

20:00-20:35
Baśniowe Ciekawostki*
/join: salem_lekcyjna2



Zastępstwa:

Brak zastępstw.
Opiekunowie Systemu:
Raven Cane

Czym jest Patronat?
Patroni i Podopieczni
Zgłoś Patronat

Redaktor Naczelny:
Gwendolyn Shepherd
Annabeth Snow

Mail redakcji:
witchplease.gazetka@gmail.com

Archiwum
Najnowsze Wydanie
Ranking Redaktorów
Ranking Rozrywki
Regulamin
Zapytaj Lockharta
Opiekun Stażystów:
Gwendolyn Shepherd

System Standardowy
System Wakacyjny
TYTUŁY UCZNIOWSKIE
Absolwent Salem
Mistrz Domu
Mistrz Salem

PLEBISCYTY SZKOLNE
Najlepszy Nauczyciel
Złota Czarownica
Ain Eingarp
Bitwa z Trollem
Błędny Rycerz
Błyskawica
Galcożercy
Godzina Czarów
Kocioł Wiedźm
Król Potter
Księżycowe Widziadła
Na Tropie Kota Salema
Opowieści spod muchomora
Ranking Dragotów
Sabat Czarownic
Salemopoly
Sieć Fiuu
Siedem Wyzwań
Super Percy
Tiara Przydziału
Wyścigi Skrzydlatych Koni
Wyzwania Rona Weasleya
Zygmuntówka

Atak Niuchaczy
Nicolle Word
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Niuchaczy

Gargulki
Regulamin
Przebieg Zabawy
Nagrody i Kary

Gdzie ten Kociołek?
Mia Lopez
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Kociołka

Mora
Zasady
Przebieg Pojedynku

Pączki Kowalskiego
Wynonna Perez
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Pączków

Pogoń za Błyskotkami
Rosen Rogood
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Błyskotek

Theme by Reny Boursier
© 2018 Salem. Wszelkie prawa zastrzeżone.
 
powered by jPORTAL 2 & UserPatch