|
|
Błyskawica |
|
Nie jesteś nimbusem w nauce? Nic nie szkodzi.
Możesz zmieść wszystkich w nowej grze Błyskawica,
i jak kometa zdobywać punkty dla swojego domu!
O ZABAWIE
Błyskawica jest zabawą, która polega przede wszystkim na spostrzegawczości, szybkich palcach i dobrym refleksie. Jeśli masz dość zabaw, w których musisz wykazywać się wiedzą, no cóż, Błyskawica jest idealna dla Ciebie. Pamiętaj jednak, że warto znać zasady gry przed przystąpieniem do niej!
PRZEBIEG GRY
Jedna rozgrywka składa się z trzech rund, każda runda składa się z trzech podrund. Między rundami jest krótka przerwa, natomiast podrundy rozgrywane w ramach jednej rundy następują zaraz po sobie bez przerwy oraz możliwości zatrzymania gry.
Runda Pierwsza - Miotła
- Runda zaczyna się od wypowiedzi prowadzącego, w którym ukryta jest NAZWA MIOTŁY, jaką uczestnicy będą musieli wykorzystać w tej rundzie.
- Prowadzący zaczyna odliczać od 3 do 0.
- Uczestnicy muszą napisać komendę w trakcie odliczania dokładnie między 1 a 0. Jeśli się zmieszczą, zyskują 5 punktów do rankingu gry Błyskawica.
- Komenda jaką muszą wykorzystać to [Wsiada na NAZWA MIOTŁY].
- Po zakończeniu odliczania pojawia się kolejna wypowiedź prowadzącego, z inną NAZWĄ MIOTŁY. Pozostałe zasady są takie same dla tej podrundy (i kolejnej). Różnica to czas w odliczaniu, bot odlicza szybciej.
Runda Druga - Kombinacja
- Runda zaczyna się od wypowiedzi prowadzącego, w którym ukryta jest NAZWA KOMBINACJI lub NAZWA FORMACJI, stosowanej w Quidditchu, jaką w tej rundzie uczestnicy będą musieli wykorzystać.
- Bot zaczyna odliczać od 3 do 0.
- Uczestnicy muszą napisać komendę w trakcie odliczania między 3 a 0. Jeśli się zmieszczą, zyskują 5 punktów do rankingu gry Błyskawica.
- Komenda jaką muszą wykorzystać to [Stosuje NAZWA KOMBINACJI lub NAZWA FORMACJI].
- Po zakończeniu odliczania pojawia się kolejna wypowiedź prowadzącego, z inną NAZWĄ KOMBINACJI lub NAZWĄ FORMACJI. Pozostałe zasady są takie same dla tej podrundy (i kolejnej). Różnica to czas w odliczaniu, bot odlicza szybciej.
Runda Trzecia - Zawodnik
- Runda zaczyna się od wypowiedzi prowadzącego, w którym ukryta jest NAZWA ZAWODNIKA, jaką uczestnicy będą musieli wykorzystać w tej rundzie.
- Bot zaczyna odliczać od 3 do 0.
- Uczestnicy muszą napisać komendę w trakcie odliczania dokładnie po 0. Pierwsze pięć osób, które napiszą poprawną komendę, zyskuje 5 punktów do rankingu gry Błyskawica.
- Komenda jaką muszą wykorzystać to [Wyprzedza NAZWA ZAWODNIKA].
- Po zakończeniu odliczania pojawia się kolejna wypowiedź prowadzącego, z inną NAZWĄ ZAWODNIKA. Pozostałe zasady są takie same dla tej podrundy (i kolejnej). Różnica to czas w odliczaniu, bot odlicza szybciej.
ZASADY
- Zabawa składa się z trzech głównych rund - Miotła, Kombinacja oraz Zawodnik.
- Każda główna runda składa się z trzech podrund, które różnią się szybkością odliczania oraz nazwą wymaganą do użycia w komendzie.
- Literówka lub błędnie zapisana nazwa czy też komenda (w zależności od wielkości popełnionego błędu) mogą być podstawą do nieprzyznania punktów, wyjątek stanowi runda druga - Kombinacja. W tej rundzie każda najdrobniejsza literówka skutkuje nieprzyznaniem punktów.
- Między głównymi rundami jest krótka przerwa, która trwa maksymalnie 5 minut. Między podrundami w ramach jednej głównej rundy nie ma przerw, a tym samym nie ma możliwości zatrzymania zabawy lub zgłaszania prowadzącemu, że nie możecie teraz odpowiadać. W takim wypadkach to wasza strata.
- Punkty podawane są po zakończeniu całej zabawy lub w ramach podsumowania na stronie szkoły w newsie.
- Każdy problem, który nie został wyjaśniony w przebiegu lub zasadach zabawy, a wystąpi podczas prowadzenia gry jest rozwiązywany przez Organizatora zabawy i to do niego należy ostateczny głos.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|