Opiekunowie:
-

Prefekci:
-
-
Opiekunowie:
-

Prefekci:
-
-
0
0
0
0
Opiekunowie:
-

Prefekci:
-
-
Opiekunowie:
-

Prefekci:
-
-
RANKING DRAGOTóW [Wejdź]:
Uczniowie:
Aurora Volturi - 0 d.
Rozalia Morgan - 0 d.
Michael Snape - 0 d.

Nauczyciele:


W Salem jest 38 uczniów,
natomiast 0 osób czeka na przydział.
Prefekt Naczelny:
-
-

Aktualnie mamy magiczne wakacje.
W posiadaniu Pucharu Domów jest Slytherin.
Akcja Reklama
Czym jest Salem?
Czym są Dragoty?
Jak zdobyć Galeony?
Vademecum Klimatyczne
Oferta Edukacyjna
Pomoc Salema
Regulamin
Regulamin Discorda
System Gratyfikacji
Salem na Facebooku
Szkolny Poradnik
Stara Krypta
Zapisy

Kariera Nauczyciela

Rada Szkoły
Spis Nauczycieli
Spis Uczniów




[Więcej]
Opiekun Brygady:
Shira Meyer Carbonara

Brygadzista Tygodnia:
Dante Castillo

Czym jest Brygada?
Ranking Brygady

Redaktor Naczelny:
Judy A. Meyer
Thomas W. Cane

Mail redakcji:
witchplease.gazetka@gmail.com

Archiwum
Najnowsze Wydanie
Ranking Redaktorów
Regulamin
Zapytaj Lockharta
TYTUŁY UCZNIOWSKIE
Absolwent Salem
Mistrz Domu
Mistrz Salem

PLEBISCYTY SZKOLNE
Najlepszy Nauczyciel
Złota Czarownica
Błyskawica

Nie jesteś nimbusem w nauce? Nic nie szkodzi.
Możesz zmieść wszystkich w nowej grze Błyskawica,
i jak kometa zdobywać punkty dla swojego domu!

O ZABAWIE
Błyskawica jest zabawą, która polega przede wszystkim na spostrzegawczości, szybkich palcach i dobrym refleksie. Jeśli masz dość zabaw, w których musisz wykazywać się wiedzą, no cóż, Błyskawica jest idealna dla Ciebie. Pamiętaj jednak, że warto znać zasady gry przed przystąpieniem do niej!


PRZEBIEG GRY
Jedna rozgrywka składa się z trzech rund, każda runda składa się z trzech podrund. Między rundami jest krótka przerwa, natomiast podrundy rozgrywane w ramach jednej rundy następują zaraz po sobie bez przerwy oraz możliwości zatrzymania gry.

Runda Pierwsza - Miotła
  1. Runda zaczyna się od wypowiedzi prowadzącego, w którym ukryta jest NAZWA MIOTŁY, jaką uczestnicy będą musieli wykorzystać w tej rundzie.
  2. Prowadzący zaczyna odliczać od 3 do 0.
  3. Uczestnicy muszą napisać komendę w trakcie odliczania dokładnie między 1 a 0. Jeśli się zmieszczą, zyskują 5 punktów do rankingu gry Błyskawica.
  4. Komenda jaką muszą wykorzystać to [Wsiada na NAZWA MIOTŁY].
  5. Po zakończeniu odliczania pojawia się kolejna wypowiedź prowadzącego, z inną NAZWĄ MIOTŁY. Pozostałe zasady są takie same dla tej podrundy (i kolejnej). Różnica to czas w odliczaniu, bot odlicza szybciej.
Runda Druga - Kombinacja
  1. Runda zaczyna się od wypowiedzi prowadzącego, w którym ukryta jest NAZWA KOMBINACJI lub NAZWA FORMACJI, stosowanej w Quidditchu, jaką w tej rundzie uczestnicy będą musieli wykorzystać.
  2. Bot zaczyna odliczać od 3 do 0.
  3. Uczestnicy muszą napisać komendę w trakcie odliczania między 3 a 0. Jeśli się zmieszczą, zyskują 5 punktów do rankingu gry Błyskawica.
  4. Komenda jaką muszą wykorzystać to [Stosuje NAZWA KOMBINACJI lub NAZWA FORMACJI].
  5. Po zakończeniu odliczania pojawia się kolejna wypowiedź prowadzącego, z inną NAZWĄ KOMBINACJI lub NAZWĄ FORMACJI. Pozostałe zasady są takie same dla tej podrundy (i kolejnej). Różnica to czas w odliczaniu, bot odlicza szybciej.
Runda Trzecia - Zawodnik
  1. Runda zaczyna się od wypowiedzi prowadzącego, w którym ukryta jest NAZWA ZAWODNIKA, jaką uczestnicy będą musieli wykorzystać w tej rundzie.
  2. Bot zaczyna odliczać od 3 do 0.
  3. Uczestnicy muszą napisać komendę w trakcie odliczania dokładnie po 0. Pierwsze pięć osób, które napiszą poprawną komendę, zyskuje 5 punktów do rankingu gry Błyskawica.
  4. Komenda jaką muszą wykorzystać to [Wyprzedza NAZWA ZAWODNIKA].
  5. Po zakończeniu odliczania pojawia się kolejna wypowiedź prowadzącego, z inną NAZWĄ ZAWODNIKA. Pozostałe zasady są takie same dla tej podrundy (i kolejnej). Różnica to czas w odliczaniu, bot odlicza szybciej.


ZASADY
  1. Zabawa składa się z trzech głównych rund - Miotła, Kombinacja oraz Zawodnik.
  2. Każda główna runda składa się z trzech podrund, które różnią się szybkością odliczania oraz nazwą wymaganą do użycia w komendzie.
  3. Literówka lub błędnie zapisana nazwa czy też komenda (w zależności od wielkości popełnionego błędu) mogą być podstawą do nieprzyznania punktów, wyjątek stanowi runda druga - Kombinacja. W tej rundzie każda najdrobniejsza literówka skutkuje nieprzyznaniem punktów.
  4. Między głównymi rundami jest krótka przerwa, która trwa maksymalnie 5 minut. Między podrundami w ramach jednej głównej rundy nie ma przerw, a tym samym nie ma możliwości zatrzymania zabawy lub zgłaszania prowadzącemu, że nie możecie teraz odpowiadać. W takim wypadkach to wasza strata.
  5. Punkty podawane są po zakończeniu całej zabawy lub w ramach podsumowania na stronie szkoły w newsie.
  6. Każdy problem, który nie został wyjaśniony w przebiegu lub zasadach zabawy, a wystąpi podczas prowadzenia gry jest rozwiązywany przez Organizatora zabawy i to do niego należy ostateczny głos.


Nie masz jeszcze konta? Możesz się zapisać!
Czarodziejów na stronie: 0
Mugoli na stronie: 10

Zapisy na XXX rok szkolny są otwarte!




Dziś nie ma zajęć.

PLAN NA CA£Y TYDZIEŃ

Zastępstwa:

Brak zastępstw.
Opiekun Stażystów:
Alandaill P. Moonstone

-
-

System Standardowy
System Wakacyjny
Ain Eingarp
Bitwa z Trollem
Błędny Rycerz
Błyskawica
Galcożercy
Godzina Czarów
Kocioł Wiedźm
Król Potter
Księżycowe Widziadła
Labirynt Prób
Na Tropie Kota Salema
Opowieści spod muchomora
Postaw na wiedzę!
Ranking Dragotów
Sabat Czarownic
Salemopoly
Salemowe Bingo
Sieć Fiuu
Siedem Wyzwań
Super Percy
Tiara Przydziału
Wyścigi Skrzydlatych Koni
Wyzwania Rona Weasleya
Złodzieje z Nokturnu
Zygmuntówka

Atak Niuchaczy
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Niuchaczy

Mora
Zasady
Przebieg Pojedynku

Niuchacz Pyta
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Niuchacza

Pączki Kowalskiego
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Pączków

Pogoń za Błyskotkami
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Błyskotek

Wyjec
Zasady
Mistrzowie Wyjca

Theme by Reny Boursier
© 2018 Salem. Wszelkie prawa zastrzeżone.
 
powered by jPORTAL 2 & UserPatch