Opiekun:
Louisa Veress

Prefekt:
Sky Alexa Potter
Sophie Fitz
Opiekun:
Annabeth Snow

Prefekt:
Charlotte Crossville
Cho Midge Diggory
8891
7490
5982
10452
Opiekun:
Nicolas Cane

Prefekt:
Avada Riddle
Candy Mickelson
Opiekun:
Annabeth Wolfrose-Korfis

Prefekt:
Cassandra Strega
Emily Parkinson
RANKING DRAGOTóW [Wejdź]:
Uczniowie:
Annabeth Chase - 32 d.
Oliwia Loczek - 31 d.
Rosen Rogood - 31 d.

Nauczyciele:
Wynonna Perez - 42 d.
Jason Frostern - 40 d.
Annabeth Snow - 35 d.


W Salem jest 342 uczniów,
natomiast 1 osób czeka na przydział.
Prefekt Naczelny:
Lychye River
Rosen Rogood

Aktualnie mamy IX rok szkolny.
W posiadaniu Pucharu Domów jest Slytherin.
Akcja Reklama
Czym jest Salem?
Czym są Dragoty?
Jak wejść na Czat?
Jak zdobyć Galeony?
Oferta Edukacyjna
Pomoc Salema
Regulamin
Regulamin Discorda
System Gratyfikacji
Salem na Facebooku
Szkolny Poradnik
Stara Krypta
Zapisy

Kariera Nauczyciela

Rada Szkoły
Spis Nauczycieli
Spis Uczniów
2020-07-12 | 19:00
AIN EINGARP
/join: salem_zbrojownia


2020-07-15 | 21:20
Gonitwa Psidwaków [15]
/join: Salem



2020-07-18 | 19:00
Bitwa z Trollem
/join: salem_tylna_sala



[Więcej]
Wielka Sala Salem

Aula
Biblioteka
Błonia
Boisko
Cieplarnia
Cmentarzysko
Dziedziniec
Klasa 4c
Komnata Pojedynków
Kuchnia
Lochy
Pokój Życzeń
Sala Lekcyjna 1
Sala Lekcyjna 2
Sala Lekcyjna 3
Tylna Sala
Wieża Astronomiczna
Wieża Zachodnia
Zakazany Las
Zbrojownia
Opiekun Gwardii:
Nickolas le Fent

Czym jest Gwardia Salem?


Dromeda Hopkin
Nicola Walker


Madeline Brown-McPuchon


Emily Rose
Mia Shadow


Anastasia Anderson

TURNIEJ ZABAW I GIER
O Turnieju
Ranking Zabaw

aktualni liderzy
Rosen Rogood
Jason Frostern

TURNIEJ WIEDZY
O Turnieju
Ranking Wiedzy

aktualny lider
-

Trener Quidditcha:
Agnieszka Anderson

Boisko
Poradnik do Quidditcha
Tabela Wyników
Terminarz Rozgrywek
Opiekun Pojedynków:
Wynonna Perez

Jak walczyć?
Komnata Pojedynków
Punktowanie Pojedynków
Regulamin Turnieju
Spis Zaklęć
Tabela Wyników
Bitwa z Trollem
Bitwa z Trollem jest zabawą drużynową, która polega na rozwiązaniu poprawnie wszystkich zadań jakie troll przygotował dla drużyny w wyznaczonym przez niego czasie, drużyna która zrobi to najszybciej wygrywa bitwę z Trollem.
Podczas bitwy Troll przechowuje jeden złoty klucz (na drużynę), który pozwala graczowi na indywidualne starcie z Trollem, aby zdobyć klucz uczestnik bitwy musi wypowiedzieć "słowo klucz", na które zareaguje Troll. Słowo klucz jest związane z odpowiedziami do zadań i jeśli padnie w trakcie wypowiedzi jednego z uczniów, tak ten uczeń zyskuje złoty klucz.

Przebieg Zabawy
- Wszyscy uczestnicy spotykają się w Pokoju Głównym, w którym poznają liczbę zadań do rozwiązania podczas bitwy oraz czas jaki drużyny mają na rozwiązanie.
- Z Pokoju Głównego uczestnicy przechodzą do swoich pokoi drużynowych. Na gotowość zawodników organizator wpuszcza Trolla do pokoi drużynowych. Od tego momentu liczony jest czas.
- Troll po wejściu do pomieszczenia przedstawia listę wszystkich zadań do wykonania przez drużynę. Każda drużyna ma inny zestaw zadań, zadania są jednak o podobnym poziomie trudności oraz tematyce. Tym samym każdy Troll (każda drużyna) ma inne "słowo klucz".
- W pokoju drużynowym uczestnicy mogą naradzać się, rozmawiać ze sobą ale i wykonywać oficjalnie zadania Trolla. W każdej z tych wypowiedzi jeśli padnie "słowo klucz", uczestnik może zyskać złoty klucz.
- Drużyna może podzielić zadania na konkretne osoby aby szybciej je rozwiązać, może też wyznaczyć jedną osobę, która będzie podawała oficjalne rozwiązania zadań. Strategia jest dowolna, o ile jest zgodna z zasadami zabawy.
- Zadania aby zostały zaliczone powinny być poprzedzone zwrotem "Zadanie X:" gdzie X oznacza numer zadania. Każda wypowiedź osoby odpowiadającej, nawet jeśli jest kontynuacją poprzedniej wypowiedzi powinna zawierać zwrot z numerem zadania.
- Po wykonaniu wszystkich zadań, przynajmniej 50% uczestników musi wypowiedzieć "KONIEC BITWY". Jeśli tak się stanie, oficjalnie bitwa zostaje zakończona, drużyny nie mogą poprawiać swoich odpowiedzi, nie mogą dopowiadać ani zmieniać tego co już zostało powiedziane.
- W momencie zakończenia bitwy drużynowej, uczestnik który posiada złoty klucz jest proszony o wejście do specjalnego pokoju, w którym czeka na niego Troll. Przebieg jest podobny jak poprzednio, uczestnik otrzymuje listę zadań (krótszą) oraz czas na ich rozwiązanie. W momencie kiedy zakończy rozwiązywanie zadań musi wypowiedzieć "KONIEC BITWY".
- Bitwę z Trollem wygrywa drużyna, która najszybciej rozwiąże wszystkie zadania poprawnie.

Zasady Zabawy
- Uczestnicy mogą przebywać tylko w swoich pokojach, nie mogą wchodzić do pomieszczeń innej drużyny, w takim wypadku osoba taka zostaje zdyskwalifikowana z zabawy.
- Uczestnicy nie mogą współpracować z innymi drużynami, każda informacja lub przejaw "ściągania" może doprowadzić do zdyskwalifikowania obu drużyn.
- Po pojawieniu się trolla i listy zadań liczony jest czas. Czasu nie można "wydłużać", nie ma przerw czy "stopów".
- Słowo klucz musi paść w sposób naturalny, w uzasadnionej wypowiedzi uczestnika (np. w trakcie narady nad rozwiązaniem zadania lub jako część odpowiedzi na pytanie). Jeśli jakiś uczestnik spamuje różnymi słowami aby odnaleźć słowo klucz (na głównym czy na priv u bota) taka osoba zostaje zdyskwalifikowana, a drużyna traci szanse na udział uczestnika w starciu indywidualnym. Jeśli osoba robi to w sposób nagany może również zostać zdyskwalifikowana na stałe, tj. jeśli w roku szkolnym będą organizowane kolejne Bitwy z Trollem, osoba ta nie będzie mogła brać udziału w zabawie.
- Po pojawieniu się listy zadań uczestnicy mogą podzielić się zadaniami między sobą, mogą się naradzać nad ich rozwiązaniami, mogą dyskutować między sobą. Jednak aby odpowiedź została zaliczona przed każdą wypowiedzią należy podać zwrot "Zadanie X:", gdzie X oznacza numer zadania. Każda wypowiedź musi zawierać taki zwrot, jeśli tak nie jest nie będą one liczone jako rozwiązanie zadania.
- Odpowiedzi można poprawiać ile razy się chce, będzie zaliczana jedynie poprawna odpowiedź. To znaczy, że jeśli np. padło kilkanaście oficjalnych odpowiedzi na jedno zadanie, to pod uwagę brana jest jedynie ta, która jest poprawna.
- O poprawności rozwiązania zadań uczestnicy dowiadują się dopiero po zakończeniu bitwy. W trakcie jej trwania drużyny nie wiedzą czy odpowiedź, której udzielili jest poprawna, ani troll ani organizator nie podaje takich informacji w trakcie trwania zabawy.
- Jeśli uczestnicy skończyli rozwiązywanie zadań przed czasem, 50% zgromadzonych osób w drużynie musi napisać "KONIEC BITWY" aby oficjalnie zakończyć starcie. W przeciwnym razie koniec bitwy będzie jednoznaczny z upływem wymaganego czasu.


Nie masz jeszcze konta? Możesz się zapisać!

Czarodziejów na stronie: 0
Mugoli na stronie: 4



Dziś nie ma zajęć.

Zastępstwa:

Brak zastępstw.
Opiekunowie Systemu:
Nicolas Cane
Camryn Fitz

Czym jest Patronat?
Patroni i Podopieczni
Zgłoś Patronat

Redaktor Naczelny:
Gwendolyn Shepherd

Mail redakcji:
witchplease.gazetka@gmail.com

Archiwum
Najnowsze Wydanie
Ranking Redaktorów
Ranking Rozrywki
Regulamin
Zapytaj Lockharta
Opiekun Stażystów:
Gwendolyn Shepherd

System Standardowy
System Wakacyjny
TYTUŁY UCZNIOWSKIE
Absolwent Salem
Mistrz Domu
Mistrz Salem

PLEBISCYTY SZKOLNE
Najlepszy Nauczyciel
Złota Czarownica
Ain Eingarp
Bitwa z Trollem
Błędny Rycerz
Błyskawica
Galcożercy
Godzina Czarów
Kocioł Wiedźm
Król Potter
Księżycowe Widziadła
Na Tropie Kota Salema
Opowieści spod muchomora
Ranking Dragotów
Sabat Czarownic
Salemopoly
Sieć Fiuu
Siedem Wyzwań
Super Percy
Tiara Przydziału
Wyścigi Skrzydlatych Koni
Wyzwania Rona Weasleya
Zygmuntówka

Atak Niuchaczy
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Niuchaczy

Gargulki
Regulamin
Przebieg Zabawy
Nagrody i Kary

Gdzie ten Kociołek?
Shaula Dallas
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Kociołka

Mora
Zasady
Przebieg Pojedynku

Pączki Kowalskiego
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Pączków

Pogoń za Błyskotkami
Iriella Araverl
aktualny lider

O Zabawie
Ranking Błyskotek

Theme by Reny Boursier
© 2018 Salem. Wszelkie prawa zastrzeżone.
 
powered by jPORTAL 2 & UserPatch