Brygada P.I.G. jest organizacją dla osób, które wyraziły chęć podjęcia działań łączących akcję reklamową, opiekę nad nowymi osobami w szkole oraz obowiązki dotychczasowej gwardii. Sam skrót P.I.G. jest nawiązaniem do Patronatu i Gwardii. Celem brygady jest połączenie reklamy szkoły, patronatu oraz gwardii w jeden twór, który pozwoli wszystkim zainteresowanym na maksymalne zaangażowanie się w promocję szkoły w wybranych obszarach - bądź wszystkich, co z pewnością się opłaca, gdyż w ramach organizacji działa specjalny Ranking Brygady aktualizowany cotygodniowo.
Kto i w jaki sposób może dołączyć do Brygady P.I.G? Każda osoba, która prześle załączniki stanowiące dowód działań reklamowych na rzecz szkoły, od tego momentu staje się członkiem Brygady. W gronie członkowskim poza promowaniem szkoły i opieką nad nowymi uczniami staramy się wymieniać między sobą dobrymi praktykami i sposobami na najskuteczniejszą reklamę. W kazdej chwili można zrezygnować z członkostwa w Brygadzie. Dowody na działania reklamowe należy przesyłać na sowę: brygada.pig@gmail.com.
Jak działa Ranking Brygady? Istnieją trzy główne sposoby na zdobycie punktów w rankingu: - regularna reklama szkoły – w każdym tygodniu członek brygady może przesłać zrzuty ekranu poświadczające o działaniach marketingowych, a za tę aktywność może zdobyć maksymalnie 100 punktów tygodniowo. Tygodnie nie mogą się ze sobą sumować, tj. nie można w jednym tygodniu zdobyć 0, a w drugim 200 punktów. Zależy nam przede wszystkim na regularnej reklamie.
- dodatek punktowy za największą liczbę punktów w danym tygodniu – mimo ograniczenia do zdobycia 100 punktów tygodniowo, nie określamy maksymalnej liczby reklam, które można rozpowszechnić. Jest to element rywalizacji, ponieważ osoba, która w danym tygodniu będzie działać najbardziej aktywnie, otrzymuje 25 dodatkowych punktów, zdobywając również tytuł Brygadzisty Tygodnia.
- dodatek punktowy dla polecających i patronów – za każdego ucznia, który zda rok szkolny, zyskując tym samym tytuł absolwenta po raz pierwszy, polecający otrzyma 50 punktów. Wystarczy, że uczeń osobiście zgłosi swojego patrona do Opiekuna Brygady.
- *bonus punktowy w wyjątkowych przypadkach, np. wyjątkowo wysokie zasięgi danej reklamy oraz jej skuteczność; wysoka aktywność wśród członków Brygady poprzez dzielenie się praktycznymi wskazówkami i propozycjami nowych rozwiązań – punkty przyznawane indywidualnie przez Opiekuna Brygady.
W ramach Rankingu Brygady można zdobyć dwa tytuły: - Brygadzista Tygodnia – członek Brygady, który w danym tygodniu działał najprężniej w ramach działań reklamowych. Nagrodą dla Brygadzisty Tygodnia jest 25 dodatkowych punktów w tygodniu rozliczeniowym oraz specjalna ranga na serwerze Discord z dowolnie wybranym kolorem nicku. Po upływie tygodnia ranga przekazywana jest zwycięzcy kolejnego tygodnia, chyba że będzie to ta sama osoba.
- Mistrz Brygady – członek Brygady, który zdobył najwięcej punktów w ramach Rankingu Brygady w danym roku szkolnym. Nagrodą dla Mistrza Brygady jest pamiątkowy dyplom, specjalna ranga na serwerze Discord z dowolnie wybranym kolorem nicku aż do ogłoszenia nowego Mistrza Brygady po kolejnym roku szkolnym oraz nagroda rzeczowa (obecnie: jeden z bonów do wyboru, szczegóły na discordzie będą u opiekuna Brygady).
Gratyfikacje punktowe w zależności od formy reklamy: - obrazki udostępnione na różnego rodzaju stronach internetowych/w mediach społecznościowych – 2 punkty za jeden obrazek (obrazki reklamowe znajdują się TUTAJ);
- komentarze zamieszczone na różnego rodzaju stronach internetowych/w mediach społecznościowych – 2 punkty za jeden komentarz;
- post promocyjny szkoły napisany na grupie o tematyce potterowskiej – od 5 do 30 punktów w zależności od zasięgu;
- stworzenie quizu promującego szkołę – od 10 do 100 punktów w zależności od zasięgu;
- zachęcenie osób do dołączenia do Brygady –
- za wysłanie zapraszającej wiadomości -> 2pkt
- za pierwszą reklamę nowej osoby ->10 pkt na konto osoby, która zachęciła do dołączenia
- 1pkt za każdą kolejną reklamę tej osoby (1 punkt za 1 dzień) na konto osoby, która zachęciła
- inne formy reklamy – do indywidualnej wyceny przez Opiekuna Brygady.
Wskazówki dotyczące reklam: Nie zamieszczaj kilku takich samych komentarzy w jednym miejscu, za każdym razem wybieraj inny filmik, quiz lub inną twórczość, którą skomentujesz. Nie powinieneś również wrzucać kilkunastu obrazków/komentarzy z rzędu w krótkim odstępie czasu. Najlepiej zamieszczać je co jakiś czas. Dobrym pomysłem jest wrzucać np. 5 razy dziennie po jednym obrazku na każdą z wybranych stron. Jest to jedynie przykład, każdy może rozplanować pory na swój sposób.
Dodatkowe informacje: - dowody na działania reklamowe powinny zawierać jakąkolwiek informację o dacie i godzinie wstawienia obrazka/komentarza/posta lub jakikolwiek inny element potwierdzający autentyczność reklamy (nie wysyłamy tego samego screena kilka razy w celu nieuczciwego nabicia punktów);
- wszelkie próby oszustwa w ramach Brygady P.I.G. będą karane wydaleniem z organizacji oraz punktami minusowymi, a w przypadku ciężkich przewinień o dalszych konsekwencjach decyduje Opiekun Brygady po konsultacji z całą Radą Szkoły;
- w przypadku, gdy dana forma reklamy nie została uwzględniona w powyższym spisie gratyfikacji, należy zgłosić się do Opiekuna Brygady w celu wyceny nowej formy; jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje.
|