Nauczyciele nie ustają w wysiłkach, by umilić Wam czas i zapewnić oryginalne rozrywki. Jak doskonale wiecie, szkoła uwielbia zagadki, a czy ktoś zna zabawniejszy sposób na nie niż... wisielec? Oczywiście czeka nas magiczny wisielec, czyli Kociołek. Chcesz się w nim ugotować? Jeżeli nie, to lepiej szybko odgaduj hasło! Zapraszamy Was na krótką zabawę już jutro (22.01) o 19:00 w Magicznym Kociołku (# | magiczny-kociołek).
Liczymy na Waszą obecność! Zasady gry są obecne w rozwinięciu newsa. Czekajaca na Was
Podsumowanie Akcji Reklama znajduje się [ TUTAJ].
Podsumowanie Ogniska Integracyjnego znajduje się [ TUTAJ].
Przebieg gry Prowadzący podaje kategorię hasła oraz liczbę liter, które się w nim znajdują. Następnie Prowadzący kolejno wywołuje osoby do zgadywania hasła, czekając około 30 sekund na odpowiedź. Jeżeli litera znajduje się w haśle, osoba podająca samogłoskę otrzymuje 10 punktów, zaś spółgłoskę - 20. Po 5 podanych literach następuje moment zgadywania hasła. Wtedy liczy się szybkość i refleks - pierwsza osoba, która poda poprawne hasło, otrzymuje 30 punktów, druga - 20, zaś każda kolejna - 10. Jeżeli po minucie nikt nie poda poprawnego rozwiązania hasła, to ponownie Uczestnicy zgadują 5 liter. Punkty zostaną przeliczone na dragoty i galeony. Kwestie nieobjęte w tym krótkim opisie rozstrzyga organizatorka: Loonie Lunar. Przykładowy przebieg Prowadzący: Hasło ma 3 słowa, 16 liter: _ _ _ _ _ _ | _ _ _ _ _ | _ _ _ _ _ Prowadzący: Proszę o podanie litery Uczestnika 1. Uczestnik 1: Moja literka to A Prowadzący: _ _ _ _ _ A | _ A _ _ _ | _ A _ _ _ Prowadzący: Teraz Uczestnik 2! Uczestnik 2: Proszę B. Prowadzący: Nie ma B :( Prowadzący: Proszę Uczestnika 3. Uczestnik 3: Ja chcę I. Prowadzący: _ _ _ _ _ A | _ A _ I I | _ A _ _ _ Prowadzący: Proszę Uczestnika 4. Uczestnik 4: To ja daję S. Prowadzący: S _ _ _ _ A | _ A _ I I | S A _ _ _ Prowadzący: Uczestnik 5, prosimy o literkę. Uczestnik 5: N? Prowadzący: Nie ma N! Prowadzący: A teraz pora na zgadywanie! S _ _ _ _ A | _ A _ I I | S A _ _ _ Uczestnik 6: Szkoła Magii Salem Uczestnik 7: Szkoła Magii Salem Uczestnik 8: Szkoła Magii Salem Prowadzący: Super, macie rację, hasło to Szkoła Magii Salem! Twórcami oryginalnej zabawy są Gwardziści z XVIII roku oraz Kian Maevi, zabawa przerobiona pod funkcjonalność Discorda!
|